Безпека наших гостей і співробітників — наш головний пріоритет. Ми робимо все, що в наших силах, щоб забезпечити вам безпечну подорож. Ми впровадили ряд змін відповідно до останніх рекомендацій з гігієни і санітарії, щоб забезпечити безпеку гостей і співробітників.
Всі ручки, вимикачі, перила кнопки ліфта дезінфікуються кожні 2 години. Для прибирання використовуються тільки професійні засоби з високою антимікробною дією. У готелі встановлені диспенсери з антисептиком. У громадських місцях розміщені нагадування про заходи щодо індивідуальної гігієни і санітарії за рекомендаціями ВОЗ. При заселенні і виселенні контролюється дотримання соціальної дистанції, ми намагаємося мінімізувати скупчення людей в загальних зонах.
Номера не будуть повторно здаватися протягом 24 годин після від'їзду гостей (при наявності вільних номерів). При підготовці до заїзду після прибирання в номері проводиться протимікробна обробка медичними бактерицидними кварцовими лампами. Всі постільна білизна та рушники прається на високих температурах і пропрасовуються під пресом. Проводиться обов'язкова дезінфекція ключів від номерів перед видачею.
Мінімізована взаємодія на сніданку, а також можливе замовлення сніданку в номер. Сніданок сервірується на відкритому майданчику, з природною циркуляцією повітря і збільшеною соціальною дистанцією. Меню ресторану не передається з рук в руки, а розміщено на видимих місцях, а також встановлені таблички з QR - кодами для завантаження меню в мобільний пристрій гостя.
Всі співробітники готелю дотримуються профілактичні заходи, миють і дезінфікують руки, обробляють робочі місця. У всіх співробітників є маски / захисні екрани, рукавички і антисептики. Запроваджено щоденний моніторинг температури і стану здоров'я співробітників.